--> Cool Blue Outer Glow Pointer

Wednesday 5 October 2011

INTRODUCTION

           


A
lhamdulillah, syukur kepada Allah S.W.T di atas IimpahNya dan berkat telah membolehkan kami untuk menyiapkan kerja kursus ini. Pertama, kami ingin mengucapkan pujian dan ucapan terima kasih kami kepada Yang Maha Kuasa Allah kerana memberikan kami kekuatan dan kesabaran dalam menyiapkan kerja kursus ini berjaya.
  Kedua, kami ingin mengambil kesempatan ini untuk memberi ucapan terima kasih dan penghargaan kepada pensyarah kami En.Wan Hazani kerana kebaikan dalam memberi pendapatnya, bimbingan, komitmen, masa, kerjasama dan dorongan awal untuk membuat kerja kursus ini dengan  lebih baik dan selesai sepenuhnya. Kemudian, terima kasih khas juga kami dedikasikan kepada rakan-rakan dan kakitangan MARSAH kerana telah memberi kerjasama dan membantu kami membuat kerja kursus ini sama ada secara langsung atau tidak langsung.
    Seterusnya,saya dan sahabat berharap agar dengan adanya tugasan ini,saya dh sahabat dapat memupuk semangat kerjasama diantara kami.
  Terima kasih khas kepada ibu bapa kami yang tercinta dan kawan-kawan atas sokongan dan dedikasi mereka dalam memberi semangat melalui kesukaran dalam menyiapkan kerja kursus ini.
  Akhir sekali kami ingin berterima kasih kepada semua individu atau kumpulan sama ada sedar atau tidak sedar membantu kami dalam menyiapkan kerja kursus ini. Semua yang baik datangnya dari Allah dan yang buruk datangnya dari kekhilafan dari kami sendiri. Semoga Allah SWT memberkati kita semua selama-lamanya. Sekian, terima kasih.

No comments:

Post a Comment